_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 6 Julai 2014

PERFORMANCE DRINK

Assalamualaikum kawan-kawan...
perkongsian harine menyentuh kepada 1 minuman yang paaaaaaaling saya tidak gemari suatu masa dulu. tapi sekarang dah jadi minuman kegemaranlah pulak. kenapa saya tidak suka? sebab saya tak minat minuman-minuman tenaga ala-ala 100plus tu. ;-)



Saya mula minum PD apabila sepupu saya disahkan mengidap demam denggi. saya bagi dia minum & saya pun ikut minum... waaaahhh rupa2nya sangat sedap walaupun dibancuh suam2.


Bila dah tau best, baru saya teruja untuk korek rahsia PD. seisi keluarga pun boleh minum tau...Bulan Ramadhan ne PD dah jadi kewajipan bagi saya. ditambah pula dengan CINCH TEA....perrrrggghhhhhh sangat marvellous rasa & kesannya pada tenaga setelah seharian berpuasa.
bukan tu jer... untuk pesakit gout pun sangat bagus amalkan PD ne. PD membantu untuk atasi dehidrasi badan supaya asid urik boleh sentiasa diproses keluar.

bagus kan...kikiki rugi x minum dari dulu. di bawah ne plak 2 testimoni tentang PD ne.





jom kawan2...kita sama2 rasai kelebihan yang ada pada minuman tenaga shaklee ne. harga pun murah untuk diminum seisi keluarga...

Shikin & Hafiz, 0139867967
Coordinator2be Julai 2014
Your Magic Mentor
FB: Nor Ashikin Azahari 


2 ulasan:

  1. Bg akak.. PD ni amat berkesan utk akak sb elektrolit dlm badan akak ni x balance.. kalau pegang sesuatu benda dan dlm keadaan cuaca sejuk.. selalu rasa tgn kejang sb ada aliran elektrik.. tp dah amalkan selalu.. alhamdulillah ok.. terutama sekali dlm bulan puasa akak selalu minum...hehheh

    BalasPadam
  2. Ya kak.dloq bulan puasa kmk sorg jak minum. Knek2k barula suami kmk join minum skali..

    BalasPadam