_______________________________________________________________________________________________
"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 31 Mei 2016

Vivix & buah pinggang



Buah pinggang ni satu organ yang besar fungsinya. Jika ia rosak, kita tak boleh beli spare partnya kat kedai kan? Tak dijual. Setiap orang diberi 2 je. Bila rosak 1, tinggal 1. Jika rosak dua-dua...tiadalah ia buah pinggang.

Nama glamor buah pinggang ni adalah ginjal.

Korang tau tak?


Buah pinggang ni kan bentuk macam kacang je. Saiznya sebesar genggaman tangan kita je tau. Kecik kan dia.

Fungsi buah pinggang ni kan untuk cuci darah dari sisa buangan. Juga untuk buang lebihan air yang badan perlukan. Buah pinggang tapis darah yang lalu ikut buah pinggang ni.

Apa jadi jika buah pinggang ni bermasalah?

Darah tak dapat dicuci.
Lebihan air juga tak dapat diproses.

Agak-agak apa jadi pada orang yang alami masalah buah pinggang ni?

Badannya miliki sisa buangan yang tinggi. Yang sudah tentu beri masalah lain pada hati dan organ lain kan. Ada juga bahagian badan yang bengkak akibat air berlebihan dalam badan tapi tak dapat dibuang.

Oleh sebab itu, pesakit buah pinggang perlu untuk dapatkan sesuatu yang membantu perbaiki sel buah pinggangnya kembali normal

Telah terbukti resveratrol sangat membantu dalam pemulihan sel. Buah pinggang ni miliki sel. Jika ambil resveratrol, insyaallah ia semakin baik.

Oleh sebab itu, kita boleh cuba vivix untuk bantu pesakit buah pinggang kembali sihat.

Cuba dulu baru tahu😀

Order @0139867967
Order @0139867967

#LATTeam
#shaklee tawau
#shaklee semporna
#vivix
#resveratrol
#awetmuda

Tiada ulasan:

Catat Ulasan